Københavns Sejlerskole

Tilmeldingsinformation

På denne side beskrives udførligt hvordan du tilmelder dig sejlerskolens kurser. Al tilmelding foregår efter “først til mølle” princippet. Det vil sige at pladsen ikke endeligt er din førend tilmeldingen og betalingen er gennemført korrekt – altså når fakturasiden vises.

Handelsbetingelser og ofte stillede spørgsmål (faq)

Læs mere om handelsbetingelserne og ofte stillede spørgsmål (faq) her.

Vi er flere deltagere som ønsker samme hold

Du kan altid se hvor mange ledige pladser der er på et hold til højre i holdlisten. Er I flere der ønsker at deltage på samme hold skal i tilmelde jer én ad gangen. Har I tilmeldt jer med succes (uden fejl, eller beskeder om at holdet er optaget) er I sikret en plads på det samme hold. Er I mange kan der muligvis oprettes ekstra hold, kontakt sejlerskolen for mere information, klik her for kontaktinformation.

Kurserne

Du finder vores udbud af kurser i kursuskataloget. Klik på et af kurserne for at komme til kursussiden med beskrivelse af kurset samt holdlisten.

Afbryde en tilmelding

Tilmeldingen kan til enhver tid afbrydes ved enten at lukke browseren helt eller klikke “Afbryd” i et betalingsvindue. Bemærk at ovenstående sletter alt indtastet indhold.

Priser

Alle priser på siderne vises i danske kroner (DKK) og er inkl. moms medmindre der er anført andet.

Holdlisten

Nederst på alle kursussiderne findes en holdliste (1) – se figur 1 nedenfor. Her vises med stor skrift (2) de forskellige typer af hold, f.eks. formiddagsholdweekendhold, aftenhold osv. Under hver enkel overskrift findes en beskrivelse af holdtypen (3). Nedenfor beskrivelsen vises de hold som pt. udbydes indenfor netop dette kursus og denne holdtype, hvert hold er listet efter holdnummer og startdato (4). Bemærk antallet af ledige pladser, især hvis I er flere som skal tilmelde jer (5). Vil du vide mere om kurset kan du klikke på startdatoen (6). For tilmelding til et kursus klikkes på linket “Tilmeld” (7).

Ved klik på “Tilmeld” føres du til tilmeldingsblanketten. Hvis holdet er optaget, 0 ledige pladser, vises linket “Venteliste” (8). Ønsker du at blive skrevet på venteliste klik da på linket og udfyld formularen på næste side, for at læse mere om ventelisten, klik her. Det anbefales altid at klikke på startdatoen og læse holdinformationen da der kan være særlige forhold for de enkelte hold.

Tilmeldingsinformation

Figur 1 – Holdlisten.

Materialer

Tilmelder du dig til komplet duelighedshold eller navigationshold skal du vælge hvordan du vil anskaffe materialer (figur 2).

Materialer

Figur 2 – Se hvordan du vil anskaffe materialer til kurset.

Indkøbskurven

Når du har klikket på “Tilmeld” vil kurset blive lagt i indkøbskurven og du vil blive ført til en oversigt. Her har du mulighed for at tilføje flere kurser eller fortsætte tilmeldingen (figur 3).

Indkøbskurven

Figur 3 – Indkøbskurven

Tilmeldingsblanketten

Når du klikker på “Fortsæt tilmelding” i indkøbskurven føres du til tilmeldingsblanketten (figur 4). Når du har udfyldt felterne klikkes på “Gå til betaling”. Du føres herpå til en sikker betalingsside fra DIBS (figur 5). Læs videre under punktet “Betaling” nedenfor.

Tilmeldingsblanketten

Figur 4 – Tilmeldingsblanketten

Betaling

Efter klik på “Gå til betaling” åbnes en sikker og krypteret betalingsside fra DIBS (figur 5). Bemærk hængelåsen i din browser – dette symboliserer at forbindelsen er sikker og krypteret. Her indtastes betalingskortets detaljer. Klik på “Udfør betaling”.

Der kan betales med Dankort / VISA-Dankort. Alle priser er i danske kroner (DKK).

Efter godkendt betaling vises en fakturaside. Læs mere under punktet “Faktura” nedenfor.

Betalingsvindue

Figur 5 – Betalingsvindue

Faktura

Efter din betaling er godkendt og tilmeldingen er gennemført korrekt vises en fakturaside. Du vil du modtage en faktura for din tilmelding på den e-mailadresse du har indtastet.

Har du spørgsmål til tilmeldingsproceduren er du meget velkommen til at kontakte os.