Dedicated professional consultants

Duelighedsbeviset anbefales da det giver dig de bedste forudsætninger, for at færdes til søs, til gavn for din og andres sikkerhed. Undervisningen er skræddersyet nye og let øvede fritidssejlere. Du lærer om søvejsregler, navigation, søsikkerhed, forebyggelse og bekæmpelse af brand i mindre fartøjer og beskyttelse af havmiljøet. i modsætning til mange andre udbydere, indeholder vores kursus både teoretisk del (navigation og praktisk del ( sejlads i Sejlbåd). Deraf også prisforskelle.

Dedicated professional consultants

På skolen har vi den holdning, at næsten alle kan lære at sejle og navigere og at det ikke nødvendigvis behøver at tage oceaner af tid. Næsten alle vores kurser er derfor intensive kurser. Du finder vores kurser her og i menuen øverst under “Kurser”. Ønsker du hjælp kan du finde vores tilmeldingsinformation her og der er mere information i menuen øverst under punktet “FAQ”.

Dedicated professional consultants

Københavns Sejlerskole er Danmarks ældste og største private sejlerskole. Vi har som sejlerskole været på havet siden 1975, og tilbyder igen i år kommende og nuværende sejlere intensive kurser. Vores opskrift er dynamisk, målrettet og aktiv indlæring med professionelle undervisere.
Vi glæder os til, at byde dig velkommen om bord!