Person- og datapolitik

Statestik

Københavns Sejlerskole benytter et statistiksystem, der samler information om de besøgende på www.sejlerskole.dk. Hensigten er at optimere hjemmesiden og dens brugermuligheder, ligesom statistikken giver os ‘et billede af’ de brugere og kunder, der besøger vores hjemmeside. Der gemmes i denne forbindelse ingen personlige data.

Personlige oplysninger

For at du kan tilmelde dig et af Københavns Sejlerskoles kurser er det nødvendigt, at du indtaster navn, adresse, telefonnummer, fødselsår samt en gyldig e-mailadresse. Disse oplysninger registreres kun internt hos Københavns Sejlerskole, og vi opbevarer dem i fem regnskabsår (det kræver regnskabsloven). Derefter bliver de slettet.

Du kommer aldrig til at give os personlige oplysninger af vanvare. Vi gør på hjemmesiden tydeligt opmærksom på, når du skal give os den slags oplysninger for at kunne komme videre i tilmeldingen – og du har altid mulighed for at afbryde tilmeldingen, hvis du ikke vil aflevere de oplysninger, som vi beder om at få.

De informationer, som du afleverer til os, er tilgængelige, dog beskyttet, i Københavns Sejlerskoles database.

Opbevaring af data

Vi opbevarer og overfører de nævnte oplysninger ukrypteret, mens eksempelvis bankoplysninger overføres via 128 bit kryptering. Oplysningerne (dog ikke bankoplysninger) bliver ikke opbevaret på webserveren, men i Københavns Sejlerskoles database. Derfor har uvedkommende ikke adgang til dine data.

Vi benytter ikke de registrerede oplysninger til andet end behandling af tilmeldingen. Dine oplysninger bliver ikke solgt til tredjepart og du bliver ikke kontaktet i forbindelse med andet end den konkrete tilmelding, medmindre du har givet dit tilsagn til dette. Vi bruger heller ikke oplysningerne til at sende dig e-mails med tilbud eller lignende, med mindre du giver os lov til det – og du kan selvfølgelig til enhver tid give os besked om det, hvis du ikke længere ønsker at modtage e-mails med for eksempel nyheder, aktiviteter og tilbud.

Som registreret hos Københavns Sejlerskole har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen og til at få indsigt i de oplysninger, som vi har om dig. Det får du ved at kontakte Københavns Sejlerskole – klik her.

Du er altid velkommen til at kontakte os vedrørende tekniske spørgsmål om hjemmesiden, skriv til webmaster@sejlerskole.dk

Den dataansvarlige hos Københavns Sejlerskoles er Webmaster.